امروزه خبرگزاری ها از اینترنت نیز برای ارسال اخبار خود استفاده می کنند که این امر ،باز تعریف مخاطبان خبرگزاری ها را ضروری کرده است.
امروزه خبرگزاری ها از اینترنت نیز برای ارسال اخبار خود استفاده می کنند که این امر ،باز تعریف مخاطبان خبرگزاری ها را ضروری کرده است.
در سال هایی که اینترنت وجود نداشت، خبرگزاری ها خبر را به صورت رول خبری و در کاغذ به خبرگزاران و روزنامه ها ارسال می کردند، اما بعد از اینکه خبرگزاری ها صاحب وب سایت شدند، باند محدود آنها از روزنامه نگاران و روزنامه ها ، روی باند پهن تری قرار گرفت و خود خبرگزاری ها صاحب خواننده شدند و حتی طراحی نیز برای آنها مهم شد، بنابراین خبرگزاری ها به رفتار رسانه های جمعی نزدیک تر شدند.
بر همین اساس شهرداری تبریز نیز به عنوان یکی از پیشروان این امر در ارائه اخبار و رویداد های شهرداری تبریز همواره پیشرو بوده و در سال های اخیر این شهرداری مفتخر است تا با ارائه خبرگزاری شهریار بتواند گامی موثر در این مسیر برداشته باشد، که این روند از سال 1386 به صورت مستمر ادامه دارد.
سال 1390 سرآغازی دیگر بر تغییر و تحول های این خبرگزاری به شمار می آید، که مفتخریم در روز های آغازین سال نو، نسخه جدید و بروز شده این خبرگزاری از سوی سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری تبریز به خدمت کاربران محترم تقدیم نماییم.