مهندس پاک نهاد ، مدیرعامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری تبریز در این همایش پس از ارائه گزارشات کاملی از اقدامات و هماهنگی های انجام شده در این خصوص اظهار داشت: سپردن بخشی از خدماتی که شهرداری می تواند آنها را برون سپاری نماید بر اساس سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری و همچنین برنامه ها و سیاست گذاری های فرادستی صورت می گیرد.
مهندس پاک نهاد ، مدیرعامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری تبریز در این همایش پس از ارائه گزارشات کاملی از اقدامات و هماهنگی های انجام شده در این خصوص اظهار داشت: سپردن بخشی از خدماتی که شهرداری می تواند آنها را برون سپاری نماید بر اساس سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری و همچنین برنامه ها و سیاست گذاری های فرادستی صورت می گیرد .
وی با اشاره به اینکه فعال نمودن دفاتر خدمات الکترونیکی شهرداری تبریز کار مشترک شهرداری کلانشهر تبریز و استانداری آذربایجان شرقی بوده است اظهار کرد: این دفاتر در آینده نزدیک علاوه بر وظایفی که تاکنون به آنها محول شده است، وظایفی نظیر فرایند بازدید از املاک، فرایند نظارت فنی، کنترل نقشه و صدور مجوز را نیز انجام خواهد داد .
مدیرعامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری تبریز با تاکید بر اینکه امکانات، تجهیزات و فضای دفاتر خدماتی موجود باید در شان و شایسته شهروندان تبریزی باشد اظهار داشت: در حال حاضر تشکیل پرونده های شهرسازی در دفاتر پیشخوان با سهولت انجام می شود که مورد استقبال شهروندان نیز قرار گرفته است .
گفتنی است در حال حاضر 10 دفتر پیشخوان خدمات دولت در مناطق مختلف شهرداری کلانشهر تبریز فعال هستند که با ارزیابی، بررسی و تایید شرایط 24 دفتر پیشخوان نیز به زودی به این مجموعه اضافه خواهد شد.
